Ik heb een probleempje ,Na een paar jaar Hardware Synts, te hebben geprobeerd ben ik nu aan het overgaan op Software, FL Studio 12 , en diverse VST,s, nu ben ik bezig al een dag of vier om mijn ,
EMU-Xboard 61, te programeren zodat ik bv de LFO,s EFF, Volume , enz kan regelen via het Xboard ipv met de muis, ik heb wel geluid via de toetsen en beide Wheels deden het ook.
Verder kom ik niet ,ben nu bezig met OPX-proII een mooie Oberheim VST , heb de selflearn functie van de vst geproberd en ja hoor het werkte ,maar niet zoals ik wil , de volume wilde ik op de slider zetten ,maar toen ik daamee klaar was ging de volume via mijn Pitch wheel.

Ik heb de manual zitten lezen ,ik kom hier totaal niet uit , echt het duizelt me Midi kanalen , CC en. ik zie er totaal niets logisch in, (Was dan ook een Romplayer).
Nu mijn vraag, is er iemand die mij een beetje op weg kan helpen of iemand misschien die in Rotterdam Zuid woont en even kan helpen want ik kom er totaal niet uit, en het is zonde van mn Keyboard want hij kan zoveel (in mijn ogen dan)

Mvg.Ton....